ادامه دلنویس ابان

ادما .خیلی از ادما برای فرار از احساس عداب وجدانشون, فرار از حس شکستشون یا هر اخساس بد دگ ای دست به دامن شرایط میشن
.یا به تجربه های غمگین قبلیشون سرک میکشن.اینجوری هم راحت تر غمشونو به دیگران بیان میکنن هم خودشونو قانع
 .منم اینچوری ام.برای فرار از اخساس شکستم هی سرک میکشم به عشقی که چیزی جز درد نداشت واسم
.تا با یاد اوریش درد بکشم تا به خدا راحت تر گله کنم تا یکی رو به جز خودم پیدا کنم که سرش همه کاسه کوسه هارو بشکونم.
ولی راه خیلی خطرناکی انتخاب کردم چون با یاد اوری تو شاید باز هم تویه فراموش شده برام زنده شی.
اونوقت باز من میمیزم.باز محو میشم

۱۸:۰۷
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

ابان نویس

ابان دخت

سلاممممم.
من ابان دخت هستم.اینجا یکی از اون فضا هایت که میخوام نظرمو دلنوشته هامو زندگیمو به اشتراک بذارم.
انشاالله تابسنون ادرس کانال و اینستاگرم هم میذارم.
ممنون میشم نظر بذارید و منو از حضور خودتون مطلع کنید
دنبال کنندگان ۴ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
موضوعات
Designed By Erfan Powered by Bayan