سلام

سلاااااام

راسنش من یه کانال داشتم که با وضع تلگ رام پرید.البته نصفه نیمه پریده.ان شاا.. درستش میکنم.فعلا اینجا میامو مینویسم.البته اینجانب کنکوری سال دوم ام و باید زیاد فغالیت خیلیییییی زیادی در فضا ی مجازی نداشته باشم ولیییی خوووووووووووب کی گوش میکنه.


اینجا نمیدونم قراره مثل کانالم بره جلو یا نه.تو کانالم حالمو مینوشتم.از درد از خاطرات مینویشتم.برای خودم.احتمالا اینجا یکم فضاش چندبعدی تر باشه. از افکارمم بنویسم.

خلاصه که قراره بشه دفتر خاطراتم.






۱۵:۳۳
علیرضا آهنی
۱۳ خرداد ۹۷ , ۱۷:۳۳
یه آبان دخت دیگه وجود داره ، صرفا جهت اطلاع

پاسخ :

eeee.che khob.adrese vblagesho darid???e

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

ابان نویس

ابان دخت

سلاممممم.
من ابان دخت هستم.اینجا یکی از اون فضا هایت که میخوام نظرمو دلنوشته هامو زندگیمو به اشتراک بذارم.
انشاالله تابسنون ادرس کانال و اینستاگرم هم میذارم.
ممنون میشم نظر بذارید و منو از حضور خودتون مطلع کنید
دنبال کنندگان ۴ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
موضوعات
Designed By Erfan Powered by Bayan