ماه رمضون مبارک

یادمه چند وقت پیش داشتم از لاک جیغ تا خدارو میدیدم و به این فکر میکردم که چه قدر دور شدم ازین تفکرات.ازین جو (که خیلی هم دوست دارم این جو و حال وهوا رو).یادمه زود رفتم توی کانالم نوشنم یا زهرا جان خانم جان منو برگردون.منو به روزای عالیم برگردون.     امروز روز 4 ام ماه رمضون و من وقتی ساعت 9 شب از لاک جیغ رو میبینم احساس نزدیکی باهاش میکنم.البته که خیلیلیییییییییییییییی دورم از راهم ولی همینشم شکررررررررررررررررر.     

ممنون بانو جان


روزه نماز همه قبول.خیلی قبول.من ادم  خیلی منطقی هستم و هیچ وقت یه کاری رو با اجیار انجام نمیدم مگر دلیل قانع کننده ای برای انجام اون ببینم.من یکمی درمورد دین تحقیق کردم .

الان خیلی راحت میتونم بگم که لذتی که بک روزه دار میچشه رو هیچ کجاااااااااااااا نمیتونه حس کنه کسی که روزه تا به حال نگرقته.البته به شرطی که برای جلب توجه نباشه .


حس و خال ماه رمضون و ماه محرم زوووووووووووووو خیلی زیاد دوست دارم و همیشه ارزو دارم همه ی سال این دوتا ماه فقط نکرار بشن.


بازم میگم یه بار امتحان کنید.لدت روزه خیلی وصف نشدنیه.

 پ ن:من شکمو روز اول  هی وسوسه میشدم برم یه چیزی بخورم ولی یکم که گذشت دگ خوابید وسوسم.الان با خودم میگم چه خوب شد نرقتم چیزی بخورم .



من همین وسوسه رو حین درس خوندن دارم الانم چون وسوسه شدم بلند شدم که یه سزی به اینجا بزنم.اه.خدایا کمک کن که بتونم غلبه کنم.

۱۱:۱۳
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

ابان نویس

ابان دخت

سلاممممم.
من ابان دخت هستم.اینجا یکی از اون فضا هایت که میخوام نظرمو دلنوشته هامو زندگیمو به اشتراک بذارم.
انشاالله تابسنون ادرس کانال و اینستاگرم هم میذارم.
ممنون میشم نظر بذارید و منو از حضور خودتون مطلع کنید
دنبال کنندگان ۴ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
موضوعات
Designed By Erfan Powered by Bayan