سالیکه گذشت

سالیکه گذشت

مینویسم که خودم یادم بمونه.

سالیکه گذشت سال متفاوتی بود برام.احساس میکنم هر لحظش بزرک شدم و قد کشیدم.رشد کردم البته با درد.با خفگی.با اشک

هیچ یادم نمیره با استیصال تمام چجوری به اون بالا سری التماس میکردم که تموم شه.که یه معجزه یه تحول.

شبایی که سرمو تو بالشت فشار میدادم و نفس نمیکشیدم تا از حس خفگی توی روحم یکم کم بشه و چشایی که ناخوداگاه خیس خیس میشدن.اشکایی که تمام پهنای ضورتمو خیس میکردن.

اهنگایی که همش پلی بود.همش میخوندن.

مبینا ی عزیزم که همیشه کنارم بود.خواهری که از خواهر نداشتم بهم نزدیک تر بود.ویسایی که با اشک براش میفرستادم.

ولی  بلاخره من ادم توداری ام

حتی مبینا ام از عمق فاجعه خبر نداشت.

این روزا تمام زمستون 96 منو پر کردن فروردین و اردیبهشت 97 یکم بهتر بود ولی بازم غم تو ی روحم زنده بود ووووولی من گفتم که باید بلند شم.

بلند شدم چون حسرت رتبه افتضاح پارسالم هنوز زیر دندونام بود.

یعنی میخواستم بلند شم.شعی میکردم تغییر بدم خودمو.تمومش کنم این حس لعنتیرو. فقط خدا به دادم رسید چون من توی مرداب خود ساخته خودم داشتم غرق میشدم.

 

 

الان نمیگم که کاملا اتبدیل ببه یده ال خودمم شدم ولی الان نزدیکم.راستش اگه این خابالویی من یکم کمرنگ تر شه و سه هفته رو ایده ال ترین ورزن خودم باشم میتونم به رتبه دو رقمی فکر کنم. میتونم به پزشکی فکر کنم هرچند چند وقتیه دگ جذاب نیست برام.indecision

 

 

پ ن:هیچ وقت حس خفگیم رو فراموش نمیکنم.لحظه هایی که نفس کشیدن خیلی برام سخت شده بد.

حال من رو دقیقا امیر عباس گلاب اول با اهنگ گونه و بعد با اهنگ بازم رفت به خوبی بیان میکرد.جوری که به مبینا گفتم این انگار زندگی منو توی این روزا داره میخونه.

 

 

 

 

 

۱۸:۱۲
Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ✿✿
۱۰ خرداد ۹۷ , ۱۸:۱۵
انشالله میتونی

پاسخ :

مرسی عزیز دلم. :) :) :)
Va hid
۱۰ خرداد ۹۷ , ۱۸:۲۱
ان شاء الله  امسال جبران‌می کنید!!

پاسخ :

ممنونم.ان شاا..

chefft.blog.ir 💞💕
۱۰ خرداد ۹۷ , ۱۸:۲۳
ان شاء الله دیگه مثه اون روزا تو زندگیت نباشه

پاسخ :

توی زندگی هیچکی نباشه
میم . الف
۱۱ خرداد ۹۷ , ۰۰:۳۰
خوبه تو باز مبینارو داری! :)

پاسخ :

اره خدا رو شکر.یعنی هر کسی باید تو زندگیش یه کسی رو داشته باشه که همه چیزشو بهش بگه و بتونه بهش تکیه کنه.البته من الان 3 سال که مبینا رو دارم قبلش خیلی تنها بودم.دوست فابریک اضلا نداشتم.با همه دوست بودم ولی کسی برام مثل خواهر نبود.

ان شاا... اگه همچین کسی رو نداری زود تر پیداش کنی.

میم . الف
۱۱ خرداد ۹۷ , ۱۲:۴۸
:))
زندگی به من یاد داده به جز خودم به کس دیگه ای تکیه نکنم... 
دوستیتون پایدار ^_^

پاسخ :

مرسی عزیز دلم

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

ابان نویس

ابان دخت

سلاممممم.
من ابان دخت هستم.اینجا یکی از اون فضا هایت که میخوام نظرمو دلنوشته هامو زندگیمو به اشتراک بذارم.
انشاالله تابسنون ادرس کانال و اینستاگرم هم میذارم.
ممنون میشم نظر بذارید و منو از حضور خودتون مطلع کنید
دنبال کنندگان ۴ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
موضوعات
Designed By Erfan Powered by Bayan